torsdag 15. april 2010

Kaldere klima, kald sommer.....? :-(

Vulkanutbrudd kan gi kaldere klima - Nyheter - yr.no


"Vulkanutbrudd kan gi kaldere klima

VARME KAN BLI KULDE: Store vulkanutbrudd kan gi kaldere vær.

Den gloheite skyen fra Island kan gi en kald sommer."

Uffda, det var da tragisk. Hva har vi i vente?
Vi har nettopp vært igjennom en lang, kald vinter og så kommer det en kald sommer og.
Jeg må jammen få tak i ved så jeg kan fyre litt i sommer og..... hehehe,
Er det ikke slik at vi har 2 vintere her i Norge, en hvit og en grønn, men den grønne er værst for da fyrer vi ikke.... :-P
Det er vel så det og men jeg ser da frem mot sommer allikevell.
Spådommer og dommedags profetier har vi hver gang det er noe som skjer, så da får jeg sikkert løst dette og om det blir for kaldt. Og vinterklærne skal jeg heller ikke kaste og forresten så har vi noen fabelaktige solned- eller oppganger i vente, iflg yr.no

Gleder meg litt til dem og da......

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar