tirsdag 8. februar 2011

--Ny integrerings politikk...Er det på tide?

 Onsdag 9 feb. legges det frem nye tiltak i integreringspolitikken til Norge.....

Hva er galt med det?

Synes det er på tide at utenlanske leger som jobber her skal kunne snakke norsk med pasientene sine.....Athar Ali mener det er et overgrep på deres kultur og skikker..... men nå er dere i Norge og her er det norske skikker og lover.
(trykk på linken under)


Her er et eksempel på hva jeg mener er helt galt.....

Et ekteskap mellom søskenbarn, der mannen er fetteren på 25 år
Se bare på dette?
 Er det en mann eller dame her?
Hvorfor skal vi kaste bort masse tid på dette og??
og ei jente på knapt fylte 12 år...? 
Iflg norsk lov er dette er alvorlig overgrep mot jenta, og ved fullbyrdelen av "ekteskapsløftet" av fetteren så er det en voldtekt mot jenta. Om det skulle bli et barn av dette så kan det bli handikapet pga de tette blodsbåndene og da er det et overgrep mot barnet også. Hvem tar seg av et handikapet barn her til lands?
Vel foreldrene er flinke de men som regel så trår staten til med tilskudd, hjelp, og ordninger.....
Hva hadde skjedd med dette barnet i Pakistan eller et annet land med "slektsekteskap"?
 Jeg må bare spørre?
Ville foreldrene fått støtte av staten?
Hjelp og støtte?, hmmm nei det tror jeg ikke og barnet ville vel etter all sansynlighet blitt borte og bare levd et meget kort liv der.Her setter vi ikke ut svake barn med misdannelser ut i naturen.......eller noe annet nå men det har vært her og....

Så der er det ikke noe problem med søskebarn ekteskap og de som lever opp har minimale plager. Men hvorfor protestere slik på dette her?
 Kanskje vi ikke skal gjøre noe med dette for dette er med på å svekke menneskene med disse genene og de vil utrydde seg selv med tid og stunder, så slapp av dere..... "ler"
Det kan heller vært slik at når du er misfornøyd med det som er her, så dra til det muslimske landet du ønsker eller dra dit du en gang kom fra og lev ut din drøm der, uten å måtte bruke av vår dyrbar tid på dette.
Hva med burka eller disse andre som dekker helt eller nesten helt? hva med grønne truser og lilla sokker som også forbys....?

 Kan ikke dere som er tilhengere av "søskenbarnekteskap" se litt realistisk på det og føye dere etter Norsk Lov og sunn fornuft.....?  
Dette er min mening da.... men hva med din??




5 kommentarer:

  1. Hei, jeg tror aldri på trollformler i hele mitt liv før jeg møtte Dr.Amiso, jeg er lege fra yrke, 42 år gammel. Les vitnesbyrdene om mitt sanne liv. Jeg har en positiv intensjon om at denne informasjonen vil hjelpe alle som leser denne artikkelen akkurat nå å gjenopprette ødelagte ekteskap og gjenopprette tapte kjærlighetsforhold i løpet av to dager. Etter å ha vært sammen med Janne Anttila i årevis, slo han opp med meg, jeg gjorde alt for å få ham tilbake til å elske meg, men alt jeg gjorde var forgjeves, jeg ville ha ham tilbake så mye på grunn av kjærligheten jeg har til ham, jeg spurte ham med alt jeg har, jeg ga løfter, men han nektet. Jeg forklarte problemet mitt for kollegaen min på jobben, og hun foreslo at jeg heller ville kontakte en kjærlighets spellcaster som kunne hjelpe meg med å stave det tilbake, men jeg er den typen person som aldri trodde at kjærlighetspolitikken eksisterte eller fungerte, jeg hadde ikke valget, men å prøve det, jeg sendte e-post til spellcaster-kanalen, og han fortalte meg at det ikke var noe problem at alt gikk bra før tre dager, at eksen min ville komme tilbake til meg før tre dager, han kastet Love spell-delen i luft og overraskende forleden var det rundt 14.00. Eks-kjæresten min ringte meg på mobilen min, jeg var så overrasket over at jeg svarte på telefonen, og alt han sa var at han var så lei for alt som skjedde at han ville at jeg skulle komme tilbake til ham, at han elsker meg så mye . Jeg var så lykkelig, og det var slik vi begynte å leve sammen lykkelig. Prøv den store Dr.Amiso i dag, for kreft- eller skilsmissesaker, Jobbfremme og suksess, Helse- eller ekteskapelige problemer, Vil du bli kjent i verden, vinn rettssaker, din Selskapet nekter å betale deg, noen form for problemer i det hele tatt slutte å gråte, jeg fant ut at å ta urtemedisinen sin som den beste. Her er hvordan du kan nå ham hvis du trenger hjelp på: herbalisthome01@gmail.com

    SvarSlett
  2. Hei, mitt navn er Helen Moore FRA USA, jeg vil dele mitt vitnesbyrd til alle mennesker i denne verden, jeg giftet meg med mannen min for ca. 2 år siden. vi begynte å få problemer hjemme, som at vi slutter å sove i samme seng, slåss om småting. Han kommer alltid hjem sent på kvelden, drikker for mye og sover med andre kvinner ute... jeg har aldri elsket noen mann i mitt liv bortsett fra ham. Han er faren til barnet mitt og jeg vil ikke miste ham fordi vi har jobbet så hardt sammen for å bli det vi er og har i dag. For 4 måneder siden bestemte han seg for å forlate meg og ungen, det kan være å være alenemor. vanskelig noen ganger, og jeg har ingen å henvende meg til, og jeg var knust. Jeg ringte moren min og forklarte alt for henne, moren min fortalte meg om dr ibinoba hvordan han hjalp henne med å løse problemet mellom henne og sjefen hennes. Jeg ble så overrasket om det fordi sjefen hennes ønsket å sparke henne uten grunn. Jeg ble bedt om å sende en tekstmelding til dr IBinoba direkte på Whatsappen hans og forklarte alt for ham, så han lover meg å ikke bekymre meg for at han vil fortrylle og få ting tilbake til hvordan vi var. Han sa videre at det var en annen kvinnelig ånd som var kontrollerte mannen min og fortalte meg at problemet mitt vil bli løst innen tre dager hvis jeg tror, ​​jeg sa OK Så han trollbandt meg og etter to dager kom kjærligheten min tilbake og ba meg om å tilgi ham. Jeg er så glad! så det er grunnen til at jeg bestemte meg for å dele min erfaring med alle kropper som har slike problemer, kan kontakte dr ibinoba direkte på WhatsApp: +2348085240869, e-post: dromionoba12@gmail.com

    SvarSlett
  3. Mannen min forlot meg for en annen kvinne, og jeg ble stående i mørket. Det skjedde så fort og i løpet av noen dager snudde livet mitt opp ned. Han dumpet meg etter 3 år uten ord. Jeg kontakter Dr Ilekhojie via e-posten hans, og han lovet å utføre et forsoningsritual for å hjelpe oss å komme sammen igjen. På mindre enn 48 timer etter at han utførte ritualet sitt, begynte mannen min å teste meg igjen og følte seg forferdelig for det han nettopp har utsatt meg for. Han sa at jeg var den viktigste personen i livet hans, og han vet det nå. Ekteskapet vårt er nå sterkt og stabilt. Takk doktor for forsoningsritualet du gjorde for meg. Du er Gud sendt for å gjenopprette ødelagt ekteskap. Jeg anbefaler oppriktig Dr Ilekhojie til alle med et ødelagt ekteskap eller forholdsproblemer. Hans e-post: gethelp05@gmail.com

    SvarSlett
  4. Jeg var så forvirret og knust da mannen min forlot meg uten et ord, jeg trengte ham desperat tilbake fordi jeg elsket ham så høyt. Så en venn av meg introduserte meg for Dr Ilekhojie som en gang forsonet henne og kjæresten hennes. Jeg snakket direkte med legen som forsikret meg om forsoning med mannen min etter at et ritual er gjort for å gjenopprette den tapte forbindelsen. Om nøyaktig 3 netter senere kom mannen min plutselig hjem og begynte å gråte og be om tilgivelse og fortelle hvor mye han savnet meg og barna våre. Jeg tok imot ham tilbake og nå har vi vært en lykkelig familie siden den gang. Hvis du har et forholdsproblem vil jeg råde deg til å kontakte ham.
    WhatsApp: +2348147400259
    Ring: +2348147400259
    E-post: (gethelp05@gmail.com)

    SvarSlett
  5. Jeg har funnet en guddommelig hjelper som er veldig ekte, ærlig og gjør det han sier han vil gjøre, det tok noen dager før trolldommen min kom frem i lyset og resultatene er fantastiske ... velsigne deg og Guds bevart deg trygg og frisk . Jeg fikk tilbake eksen min ved hjelp av Dr Ilekhojie. Hele mitt liv har jeg aldri sett noe sånt som dette, jeg føler meg veldig glad og tilfreds med at jeg tok den riktige avgjørelsen. Det er så ekte og mektig!! Whatsapp ham direkte +2348147400259). Hvis du vil ha ubetinget kjærlighet, må du gi deg selv fullstendig. Kjærlighet er en forpliktelse, ikke en følelse. Kjenn forskjellen. Forhold krever seriøst engasjement som de fleste ikke har. Ekteskap er enda vanskeligere, og de fleste er ikke i stand til å håndtere ansvaret for å være lojale, trofaste, engasjerte og hengivne til din ektefelle og livet ditt sammen fordi det er din prioritet og ingenting annet betyr noe. Ta kontakt med Dr Ilekhojie og finn løsninger på ekteskaps- eller forholdsproblemer E-post: gethelp05@gmail.com

    SvarSlett