mandag 14. februar 2011

Her er det mer galskap på gang....Asylsøkere kan kreve.....?

Gratulerer nå kan dere få tak over hodet....
Valget er vel greit
og nissene betaler vel for seg (hva tror du?)
for det er for flaut at de har dette på seg....?

Galskapen lenge leve og advokaten med....



dette er advokaten i saken....
 283 utsendte kan ha krav på 200.000 kroner hver        
                               
                                                                                            
Var det noen som sa " ja takk... begge deler"...?


Les hele saken her fra Belgia hvor også vi kan bli berørt, iflg advokaten.

Galskap sier nå jeg.... og hva var det "grekerene" sa om det å få hjelp med asylsøkerene?
Når det var snakk om å bygge opp nye leirer for dem?

Et vindu til bedre liv
og bedre økonomi...

"Nei takk..... for da blir vi ihvertfall ikke kvitt dem.
Da kan det også føre til at det kommer enda flere når det blir sagt at det er bygget fine leirer for asylsøkere her i Hellas..... og det klarer vi ihvertfall ikke å takle økonomisk".....

Mange ser på Hellas, Italia og Spania som vinduer for bedre liv og økonomi, inn i Europa.
Så det er lett å tro at det er nok å komme dit, så er det penger overalt, og det samles inn penger for at noen kan få dra. Og klare de å komme seg dit,  da må de få seg jobb og sende penger tilbake til landsbyen og familien. Det er et kjent fenomen og når noen kommer så langt at de kommer hit så er det et nederlag om han kommer tilbake igjen uten å ha fått til noe.....
Men alle asylsøkere som kommer hit og som får avslag på opphold, fikk 10 000 kr før for å returnere frivillig, men nå er den summen satt opp til 20 000 kr.... og det har også hjulpet Norge, ved at mange flere returnerer frivillig etter avslag fra myndighetene, og 20 000 ekstra kroner i lomma.....?
pssst får de virkelig det?

Vel, det er vel og bra med at vi hjelper mennesker i nød og som har behov for beskyttelse, men de som kommer er vel de som har minst bruk for det.
De som har bruk for hjelp klarer ikke å komme hit og da skulle vi heller hjulpet mennesker der de er istedenfor her.....

Jeg skal være mer forsiktig med å yttre slike ord og meninger for det er veldig lett å beskylde meg for rasisme....enda jeg ikke er rasist men jeg er heller realist.....

Se bare på Frp med Carl I der de sa ifra om at asylsøkere med opphold i Norge skulle lære seg norsk, og han ville stille krav til alle som kom hit.... men han ble mobbet og kalt rasistisk....
hva med Ap idag?
De kommer etter, men 20 år forseint..... Det som skulle ha vært forbudt og som nesten alle er redde for å snakke om eller å nevne, er å nekte dem å bygge samlings hus for islam....
Det er greit med noen, feks 5 stk i hele landet eller kanskje bare 2..... ?
Hvorfor en i hver bygdegrend?
Vi ville neppe fått bygd ei kirke med kors på taket overalt i et muslimsk land?
Ville vi?
Neppe......
Vi bør rette blikket mot Sverige og se hvilke følger samlingshusene får.....
eller mot Luton i England hvor det nesten er en krig og det vil ikke jeg ha her...
Vil du? 
Og hva med tvangsekteskap?
Søskenbarn ekteskap?

Hmmmm vel nå skar jeg ut men det er faktisk mye vi må ta tak i før det går for langt for jeg tror neppe noen av oss eller våre barnebarn eller deres barnebarn ville ha pakistanske eller tyrkiske forhold her, med Islam som landsreligion og sharialovene i rettsapperatet....

Kall meg gjerne gal eller hva men det er drømmen til noen og marerittet mitt og spesiellt om jeg skulle bli født igjen så ville det være for jævlig å måtte kjempe mot dette og.....;-p

Og du sier??

Jeg og eller er du mot??  Hva da?? 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar